-
her ay 350 lira ödeyip sadece iki kere gittiğim spor salonu üyeliğimi iptal ettirmek isterken gördüm ki sözleşme ince detaylarla dolu. üç ay cayma bedeli var, bir de iptal dilekçesini noterden göndermen gerekiyor. üstüne bir de yıllık üyelikte otomatik yenileme tuzağı var. akıllı ev aletleri kurmak gibi düşün, öncesinde spec'leri okumazsan sonra canın yanıyor.
-
gençken her üyeliğe atlardım, hocam yap bunu yap şunu diye. şimdi diyorum ki, bir yıl ödeyip gitmezsen zarar yazık. bence herkes evinde iki hareket yapsın, torun torba sahibi olunca teşekkür edeceksiniz.
- bugün (198)
- / 7
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- / 7