-
ürün geldi kutunun içi bir harika kargocu zaten bildiğin sinir harbi. iade desen ayrı dert neyse ki para iadesi hızlı bazen işin içinden çıkmak mümkün değil.
-
sipariş ettiğim ürün dün geldi, kargo paketini açar açmaz ürünün daha önce iade edilmiş olduğunu anladım. ambalajdaki o hafif buruşukluk ve bant izleri ürünün geçmişini ele veriyordu iade edilmiş ürün hissi.
- bugün (190)
- / 7
- aldatılmanın tarafsız analizi
- grönland ı satın alma planı
- anksiyete üzerine bir şeyler
- dolar ne olacak
- thy uçuş deneyimi
- carrefour indirimleri
- ypg ile haseke anlaşması
- exxen destek hattı nerede
- lc waikiki kıyafet kalitesi 2
- harry potter neden hala popüler
- korku filmi önerisi sessiz gece
- toksik ilişkilerin belirtileri
- uzaylılar var mı
- euro kuru yükselir mi
- hemen izlenecek netflix yapımları
- yaşamın anlamı üzerine
- en iyi türk rapçiler kimler
- sunexpress bagaj politikası
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- media markt mağduriyet belgesi
- türkan şoray ın oyunculuğu 2
- ucuz tatil köyleri türkiye
- teknosa taksit seçenekleri
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- emekliye seyyanen zam iddiası
- çocuk sahibi olmak büyük bir karar 2
- migrosta ruh halim
- altın eski günlerde kaldı
- starbucks türkiye fiyat şikayeti
- yemeksepeti kurye geç kalınca
- / 7