-
istanbul park yıllardır sürünüyor, bir geliyor bir gidiyor. tam takvimde yok derken tekrar bas bas bağırılıyor. pistin asfaltı yüzünden lastik maceraları ayrı konu. bir yandan hızlı ekipler pro'lar diğer yanda inatçı bir ortam. geleceği belirsiz, geçmişi bol turlarla dolu. iki tarafı da düşünüyorum: hem organizasyonun maliyeti var hem de ülkedeki formula ruhunu canlandırmak lazım. keşke daha istikrarlı bir destek görse de bu ikilem çözülse.
-
istanbul park'a gitmeyeli epey oldu, ama pistin atmosferini unutmak mümkün değil. yarış heyecanı bir yana, oradaki patlamış mısır kokusu bile başka oluyor.
- bugün (196)
- / 7
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- / 7