• bugün (196)
  1. istanbul park yıllardır sürünüyor, bir geliyor bir gidiyor. tam takvimde yok derken tekrar bas bas bağırılıyor. pistin asfaltı yüzünden lastik maceraları ayrı konu. bir yandan hızlı ekipler pro'lar diğer yanda inatçı bir ortam. geleceği belirsiz, geçmişi bol turlarla dolu. iki tarafı da düşünüyorum: hem organizasyonun maliyeti var hem de ülkedeki formula ruhunu canlandırmak lazım. keşke daha istikrarlı bir destek görse de bu ikilem çözülse.
  2. istanbul park'a gitmeyeli epey oldu, ama pistin atmosferini unutmak mümkün değil. yarış heyecanı bir yana, oradaki patlamış mısır kokusu bile başka oluyor.