-
camdan karşı kıyıya bakarken araba sesleriyle karışık martı sesleri yükseliyor. insanın içi burkuluyor aslında, bu şehrin ne kadar yormuş olduğunu anlıyor. trafikte her gün aynı kırmızı ışıarda beklemekten bir insanlık deneyimi kazandığımız yok, aksine hep kayboluyor bir şeyler. semtler de değişiyor, ev bulmak çile... ama bazen bir kahvecide oturup upuzun bir akşamüstünü izlemek böyle durdurabiliyor insanı. yaşanır mı işte, nefes alınabilecek güzel köşeler keşfetmek lazım.
- bugün (181)
- / 7
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek
- burger king menü yorumları digital
- uykusuzluk için pratik çözümler
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- atlas çağlayan davası nerede
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci 3
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- toksik ilişkilerin belirtileri 2
- kartalkaya faciası rapor bekliyor
- blutv dizileri vasat mı kaldı
- hepsiburada sipariş geç geliyor
- toksik ilişkiler çağı
- çocuk yapma fikri 2
- exxen müşteri hizmetleri 2
- türkan şoray
- yks tercihleri
- yurt dışında yaşamak
- / 7