-
her ay 350 lira ödeyip sadece iki kere gittiğim spor salonu üyeliğimi iptal ettirmek isterken gördüm ki sözleşme ince detaylarla dolu. üç ay cayma bedeli var, bir de iptal dilekçesini noterden göndermen gerekiyor. üstüne bir de yıllık üyelikte otomatik yenileme tuzağı var. akıllı ev aletleri kurmak gibi düşün, öncesinde spec'leri okumazsan sonra canın yanıyor.
- bugün (190)
- / 7
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- / 7