• bugün (188)
  1. uber'in türkiye'deki fiyatlarına bakıyorum da, yurtdışında yaşayan biri olarak insanın aklına 'ulan bu fiyatlarla taksiye binsem daha mı ucuz acaba?' sorusu geliyor. ama gel gör ki klasik taksiciler de fırsatçılıkta rekor kırıyor, üstüne bir de bekleme süreleri, yol bulamama muhabbeti eklenince uber 'iyi de ne güzel alternatif' moduna geçiyor. tabi bu fiyatlarla bazen binmeye korkuyorum, cüzdanı ekrana yaklaştırırken elllerim titriyor yeminle. yine de standart taksiye göre biraz daha şeffaf, hesaplanan fiyatı bilmek bile rahatlatıyor insanı. ama keşke biraz daha cep dostu olsa, millet olarak taksi kuyruğunda bir ömür tüketmekten kurtuluruz.
  2. ben çarşıya kadar bile binemez oldum inanın geçen hafta bir buçuk kilometre yol için 80 lira yazdı araba mı helikopter mi bu. o parayla iki tane arçelik ekmek kızartma makinesi alırdım evde otururdum.