• bugün (191)
  1. aldım bir tane, iki yıldır kullanıyorum ama şu sese alışamadım. yıkama performansı güzel, deterjanı iyice köpürtüyor (bkz: anne eli değmiş gibi). her seferinde süre uzuyor gibi hissettiriyor (bkz: zaman kavrdıbını yitirmek). yine de memnunum bu tarz sessiz çalışanı varken keşke alsaymışım diye düşünmedim değil. bu tarz kronik sorunları forumlarda çok konuşuluyor. (bkz: arçelik servis deneyimi)